РАДИОНИЦА – ПРОЈЕКАТ ЕУ
https://drive.google.com/file/d/1s7ToDsjRCUyIeY2rjJbyF5E00gz2Aveg/view?usp=drivesd
РАДИОНИЦЕ ЗА НАШЕ УЧЕНИКЕ- Пројекат ЕУ
Наша школа током 2024/2025.године спроводи Пројекат: “Подршка ЕУ упраљању миграцијама у Србији- Унапређење прихватних капацитета, услуга заштите и приступа образовању III”, који партнерски реализују Међународна организација за миграције (ИОМ), као и имплементациони партнер Европске уније и Министарства просвете Републике Србије.
Циљ пројекта је омогућити бољу интеграцију ученика миграната у школској средини и локалној заједници и створити подстицајно и толерантно окружење за сву децу.
Прва пројектна активност “Вашар спретних руку” реализована је у мају 2024. године у сарадњи са родитељима, локалном заједницом, ученицима и наставницима. Како би представили културу и обичаје својих народа ученици одељења 2/1 и 2/2 направили су више активности поводом ускршњих празника у циљу унапређења инклузије и социјалне кохезије кроз креативне радионице и заједничке активности: ученици су читали песмe и приче на ову тему, причали како прослављају празник у својим домовима. Фарбали су јаја у бојама застава држава и на тај начин се упознавали са културом, националном кухињом и обичајима других народа и држава.
Кроз пројектну активност „Куп толеранције-спортске активности“ ученици трећих разреда имали су организоване спортске активности у циљу промоције фер-плеја, међусобног повезивања и унапређење сарадње и толеранције са својим вршњацима. Активност је одржана у СЦ “Храм” у октобру месецу.
У оквиру активности под називом „Бити петак“ ученицима петих разреда пружена је подршка пред полазак у пети разред од стране предметних наставника. Радило се на упознавању са будућим предметима који их очекују у петом разреду. Ученицима је омогућено лакше прилагођавање и транзиција са разредног на предметну наставу. Радионица “Технике учења” реализована је у одељењу 5-1 , а ученици су имали прилику да се упознају са техникама и начинама учења. На основу Теста стилови учења препознали су који је њихов стил учења. На тај начин се ученицима олакшава савладавање и разумевање градива, као и планирање сопственог учења. Сви учесници радионице су позитивно реаговали, били заинтересовани, активни и мотивисани за рад.
Активности и радионице су се одвијале у пријатној, пријатељској и радној атмосфери.
О успешно реализованим активностима сведоче следеће фотографије.